Ana Sayfa » » Gümüşsuyu 'nun en güzel serisi Orhun

Gümüşsuyu 'nun en güzel serisi Orhun

Yazar admin on 13 Ağustos 2012 Pazartesi | 10:00

Güzel halı modelleri modern halı desenleri gümüşsuyu halı fiyatları...

Bu güne kadar gümüşsuyu Halı 'nın bir çok serisine göz attık ve burada sizlerle paylaştık değerli takipçilerimiz, ancak şunu itiraf etmeliyim ki hiç biri beni şimdi sizlerle tanıştıracağım Orhun koleksiyonu kadar beni etkilemedi... Muhteşem desenler, harika renk kombinleri ve capcanlı tüyleri ile ile resmen kendine aşık etti bu zarif koleksiyonu beni. Bende beni benden eden bu şık koleksiyonu sizlerle paylaşmadan edemedim ve fiyatları ile birlikte burada sizler ile paylaştım. Umarım sizlerde benim kadar beğenirsiniz...












0 yorum:

Yorum Gönder

 
Ana Sayfa | Reklam Ver | Dekor
Copyright © 2013. Halı modelleri - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..